Callcenter Wallboard

Inzicht gebaseerd op cijfers, niet op gevoel.

Door middel van het callcenter wallboard van X2R Software is het mogelijk om op een (groot) scherm de actuele statistieken weer te geven van één van uw callcenters. Zo is direct inzichtelijk hoeveel wachtenden er zijn, hoeveel gesprekken er zijn ontvangen vandaag en hoeveel gesprekken daadwerkelijk zijn beantwoord.

Maar daar blijft het niet bij. De unieke SLA calculator geeft u de mogelijkheid om een SLA percentage te laten zien zodat u precies weet hoe dat uw callcenter ervoor staat en daardoor gefundeerde beslissingen kunt nemen.


Weergegeven informatie

Wachtrij

– Aantal in wachtrij – Langst wachtende – Verwachte wachttijd

Team

– Toegewezen agents – Aangemelde agents – Beschikbare agents – Niet beschikbare agents

Oproep

– Ontvangen oproepen – Beantwoorde oproepen – Gemiste oproepen – Overgelopen oproepen – Grafische weergave aantal gesprekken per uur

Status

– Aangemeld – In gesprek – Afwikkeling – Vrij – Afgemeld – Niet storen

SLA

– Percentage op tijd beantwoorde gesprekken

De oplossing is volledig web gebaseerd waardoor er geen software benodigd is en geen ingewikkelde configuratie uitgevoerd hoeft te worden. Binnen twee uur kunt u gebruik maken van de diensten en inzicht verkrijgen.

 

 


Terug