Nimble

Dé CTI applicatie die het net iets makkelijker maakt!

Nimble telefoniesoftware

Nimble telefoniesoftware is ontwikkeld voor organisaties tot 100 medewerkers. De software is geschikt voor gebruik met Microsoft Remote
Desktop Services, Citrix XenApp en VMWare Horizon installaties en heeft ondersteuning voor Group Policies zodat het gedrag van de applicatie centraal geregeld kan worden.

Nimble is met recht een zorgeloze software te noemen. Er is geen serverinstallatie benodigd en er hoeven geen inkomende verbindingen
toegestaan te worden op de firewall.
Updates worden automatisch verzorgd vanuit de cloud zodat uw altijd de laatste functies tot uw beschikking hebt. Daarnaast is Nimble is een one-stop-software voor de telefonie. Het is dus niet nodig om additionele software aan te schaffen.


Regelmatig worden er (kosteloos) nieuwe mogelijkheden geïntroduceerd die we kunnen inzetten om het werk van onze medewerkers nog makkelijker en efficiënter te maken 

Bediening van uw telefoon

Rechtstreeks vanuit de Nimble kunt u een gesprek maken, aannemen, in de wacht zetten en nog veel meer.

Status van collega’s kunnen inzien

Is uw collega in gesprek of is er nog voldoende bezetting? U kunt het in 1 oogopslag zien

Directe inzage op de wachtrij van een callcenter

Altijd inzicht of er gesprekken in de wacht staan en of deze binnen afzienbare tijd beantwoord kunnen worden.

FlexSeating

Vanuit Nimble is aanmelden op uw toestel een fluitje van een cent. Zelfs met oudere toestellen!

Broadsoft Mobility (VaMo) integratie

Schakel moeiteloos tussen VaMo configuraties, met een simpele druk op de knop

Automatisch bijschakelen van agents op een callcenter

Wanneer een gesprek niet snel genoeg beantwoord wordt, kunnen automatisch agents bijgeschakeld worden.

Bekijk ook de video om een duidelijk beeld te krijgen van de mogelijkheden van Nimble


Terug