Connectors

Maak uw telefooncentrale slimmer

Het is mogelijk om door middel van connectors de metadata van uw telefoongesprekken rechtstreeks te “importeren” in uw eigen Customer Relation Manager (CRM) systeem.
Zo heeft u direct de data die u wilt bij uw relatie bijgevoegd en voorkomt u verrassingen achteraf.

Of wilt u liever alle telefoniedata in een database opslaan zodat u later deze data kan gebruiken voor een rapportage?

De mogelijkheden zijn bijna eindeloos!

X2R Software bied u een groot aantal connectors -out-of-the-box zoals:

 

Microsoft Azure SQL
Sla alle data veilig en vertrouwd op in een Microsoft Azure SQL database. Zo heeft u alle data in uw eigen beheer en kunt u zelf rapportages maken die niet afhankelijk zijn van de mogelijkheden van uw telecomprovider.


 

RealWorks
Voor makelaars is het van groot belang om meteen het juiste dossier getoond te krijgen bij een binnenkomend of uitgaand gesprek. Het gaat immers niet een kleine bedragen!
Middels de nauwe integratie, krijgt u in RealWorks meteen de juiste gegevens bij elk telefoongesprek. Zelfs op een Mac of Linux machine!


 

PerfectView
Alles binnen PerfectView wordt netjes vastgelegd, zoals emails en brieven. Maar het vastleggen van telefoongesprekken is nog altijd lastig. Door het activeren van de connector voor PerfectView behoort dit tot het verleden en heeft u altijd alle informatie in het dossier.


 

RobinHQ
Bij elk gesprek wordt een nieuw tabblad geopend rechtstreeks in RobinHQ, zonder tussenkomst van derde partij software zodat u niet belast wordt met het installeren en configureren van deze software.


 

 

JSON
Wilt u meer controle over de vorm waarin de data wordt gestuurd? Of heeft u een eigen ontwikkelaar welke zijn of haar eigen ding met de data wilt doen, dan kunt u gebruik maken van de JSON connector. Het enige dat u nodig heeft is een webserver die de gegevens accepteert. Zo simpel kan het zijn!


 

Archie CRM
Met de ArchieCRM connector is het mogelijk om direct te zien met wie u een gesprek heeft. En omdat deze koppeling geen derde partij software nodig heeft, is het configureren ervan binnen 2 minuten gedaan en kunt u direct het gemak ervan ervaren.


 

Salesforce
Met de Salesforce connector wordt de metadata van ieder gesprek direct bij de juiste persoon bijgevoegd. Deze koppeling is ook bijzonder makkelijk in combinatie met de software telefoon integratie van Salesforce omdat u dan alles in één scherm heeft.


 

FreshDesk en ZenDesk
Bij een ticket binnen FreshDesk of Zendesk is het misschien wel het belangrijkste om de geschiedenis te kunnen terug zien. Want wanneer heeft de klant of gebruiker eigenlijk gebeld? Met de connectors van X2R Software behoord dit tot het verleden want alle gesprekken wordt automatisch toegevoegd aan het (laatste) ticket


Maar ook als er een koppeling nodig is met een ander systeem kan X2R software een passende oplossing voor u realiseren.


Terug