Nimble ArticlesIntroductie Kennismaking met Nimble Licentie overeenkomst Voorbereidingen Systeemvereisten Licenties toewijzen via het X2R Insight Admin portaal Installatie Installatie methodes ClickOnce installatie MSI Installatie XADS Synchronisatie tool Ondersteuning voor Group Policies De eerste keer Nimble starten Gebruikersinterface De Navigatiebalk Active panels Vrije ruimte voor eigen indelingen De Statusbalk Het notificatiescherm Gespreksbeheer Starten, aannemen en verbreken van gesprekken. Gesprekken in de wacht zetten, terughalen en doorverbinden Gebruik van DNIS voor specifieke oproepen. Extensieoverzicht Het venster “Extensies” uitgelegd Werken met afdelingen in het extentieoverzicht Telefoonboeken Het telefoonboek venster Organisatie telefoonboek Groeps telefoonboek Persoonlijk telefoonboek Microsoft Outlook telefoonboek Callcenter Functionaliteiten Aan- en afmelden bij een callcenter Beheren van callcenterstatussen. Het scherm “CallCenter overzicht” Gebruik van DNIS in callcenters. Plugins en Integratie Integreren van Nimble in bedrijfsprocessen met plugins. Installatie, configuratie en beheer van plugins. SMS functionaliteiten Nimble in combinatie met softphone applicaties Lay-out aanpassen Een nieuwe layout maken en gebruiken Een Layout toepassen Layouts verwijderen Terugbel Verzoeken Algemene uitleg Versturen en beheren van terugbelverzoeken. Slimme functies Automatische opschaling bij drukte in andere callcenters. Verbetering van de operationele efficiĆ«ntie en sneltoesten Focus Flow overzicht Bel herinneringen Aangepaste Statussen Wat is een aangepaste status in Nimble Een aangepaste status maken Aangepaste statussen gebruiken Automatische aangepaste statussen Afsluitende Samenvattingen Wat zijn afsluitende samenvattingen Configuratie Gebruik van afsluitende samenvattingen in de praktijk Supervisor functies Het inregelen van supervisor functies Ondersteuning Toegang tot hulpbronnen en ondersteuning voor technische problemen. Contactgegevens voor assistentie. Release notes Was this article helpful to you? Yes No How can we help? Name Email subject message