Nimble

  1. Home
  2. Docs
  3. Nimble
  4. Gebruikersinterface
  5. Active panels

Active panels

Aan de linkerzijde van de Nimble-applicatie vindt de gebruiker de Active Panel, een krachtige functie die een directe visuele weergave biedt van alle lopende gesprekken waar een agent momenteel mee bezig is. Of het nu gaat om een inkomend gesprek, een actief gesprek of een gesprek dat in de wacht staat.

Elk gesprek waar een agent mee bezig is wordt weergegeven middels een “panel” waarbij het actieve gesprek altijd bovenaan staat. 

De balk bovenin een panel geeft een visuele status aan. 
Wanneer deze balk rood knippert, betekend dit dat er een inkomend gesprek is. Wanneer de balk blauw is, is dat gesprek het actieve gesprek. Een grijze balk geef aan dat dat gesprek in de wacht staat.

Voor de rest bevat een panel meerdere informatie zoals:

De knop aan de rechterkant geeft de gebruiker de mogelijkheid om een toetsenbord uit te schuiven, zodat DTMF-invoer mogelijk is.

Wanneer een gesprek is beëindigd, blijft een paneel nog een aantal seconden beschikbaar. Het aantal seconden is instelbaar via de instellingen via de optie “Gesprekspanelen”.


 – Het nummer of de naam waarmee dit panel verbonden is.
 – De gespreksduur
 – Het nummer en eventueel een reden waarom het gesprek is uitgekomen bij de agent zoals “Via callcenter” of “via doorschakeling”.

Een panel bevat ook de tekstuele status van een gesprek zoals “Verbonden” of “In de wacht”.

De knop aan de rechterkant geeft de gebruiker de mogelijkheid om een toetsenbord uit te schuiven, zodat DTMF-invoer mogelijk is.

Wanneer een gesprek is beëindigd, blijft een paneel nog een aantal seconden beschikbaar. Het aantal seconden is instelbaar via de instellingen via de optie “Gesprekspanelen”.

Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?