Nimble

  1. Home
  2. Docs
  3. Nimble
  4. Gespreksbeheer
  5. Gesprekken in de wacht zetten, terughalen en doorverbinden

Gesprekken in de wacht zetten, terughalen en doorverbinden

Een gesprek in de wacht zetten:

U kunt een gesprek in de wacht zetten door te klikken op de “In wacht” knop in de navigatiebalk. Het CallPanel wordt grijs en toont nu twee knoppen: “Hervatten” om het gesprek te hervatten en “Ophangen” om het gesprek te beëindigen.

Tevens zal een additionele timer getoond worden die aangeeft hoelang dit gesprek momenteen in de wacht staat.

 

 

 

 

 

 

 


Een gesprek uit de wacht halen:

Om een gesprek dat in de wacht staat te hervatten, klikt u eenvoudigweg op de “Hervatten” knop in het bijbehorende CallPanel. Als er meerdere gesprekken in de wacht staan, kunt u elk gesprek afzonderlijk hervatten.

 

 

 

 

 

 

 

 


Een gesprek doorverbinden kan op verschillende manieren: Met ruggespraak (waarbij u eerst de derde partij spreekt om vervolgens door te verbinden) of blind doorverbinden waarbij u zonder ruggespraak een gesprek doorverbind.

 

 

 

Doorverbinden met Ruggespraak:

Als u een gesprek met ruggespraak wilt doorverbinden, dient u eerst een gesprek op te zetten met de derde partij via de dialer. Het actieve gesprek wordt hiermee automatisch in de wacht geplaatst.

Zodra het gesprek tot stand is gekomen, kunt u op “Doorverbinden” klikken in de navigatiebalk. Het gesprek zal direct doorverbonden worden en wordt in Nimble beschouwd als een beeindigd besprek.

 

 

 

 

 

 

 

Doorverbinden zonder Ruggespraak (Blind doorverbinden):

Indien nodig kunt u een gesprek blind doorverbinden zonder ruggespraak met een derde partij. Typ het nummer of de naam in de dialer boven de CallPanels en klik op “Direct doorverbinden”. Het gesprek zal direct doorverbonden worden naar de derde partij zonder vooraankondiging. Het gesprek dat u heeft doorverbonden zal door Nimble nu beschouwd worden als beeindigd.

 

 

 

Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?