Nimble

  1. Home
  2. Docs
  3. Nimble
  4. Callcenter Functionaliteiten
  5. Gebruik van DNIS in callcenters.

Gebruik van DNIS in callcenters.

DNIS staat voor “Dialed Number Identification Service.” Het is middels deze techniek mogelijk om het uitgaande telefoonnummer aan te passen. 
Zo kan een callcenter medewerker kiezen met welk uitgaand nummer hij/zij wilt uitbellen.

Stappen voor het eenmalig kiezen van het Uitgaande Nummer:

  1. Navigeer naar Callcenter:
    Ga naar het tabblad “Callcenter” in het hoofdmenu van Nimble.

  2. Selecteer DNIS:
    Voordat u een nieuw uitgaand gesprek start, zoekt u de optie “DNIS” of “Uitgaand Nummer” op het scherm.

  3. Kies het Gewenste Nummer:
    Klik op het gewenste nummer
    Dit is het nummer dat zal verschijnen bij de ontvanger wanneer u het gesprek start.

  4. Start het Uitgaande Gesprek:
    Ga verder met het starten van het uitgaande gesprek zoals u normaal zou doen. Het nummer dat u hebt gekozen met DNIS wordt nu gebruikt als het uitbellende nummer.

Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?