Nimble

  1. Home
  2. Docs
  3. Nimble
  4. Aangepaste Statussen
  5. Aangepaste statussen gebruiken

Aangepaste statussen gebruiken

In Nimble kunnen agents gebruikmaken van aangepaste statussen om hun huidige status en activiteit te communiceren naar collega’s. Dit verbetert de transparantie en samenwerking binnen het team en zorgt voor een effectief beheer van hun werkzaamheden.

Wanneer een beheerder aangepaste statussen heeft aangemaakt via het Insight Admin portaal, wordt de aangepaste status knop weergegeven op de navigatiebalk. Deze knop vertegenwoordigt de huidige aangepaste status van de agent.

Wanneer de agent op deze knop klikt, wordt een uitvouwmenu weergegeven met alle mogelijke aangepaste statussen. Dit geeft de agent de flexibiliteit om hun status snel aan te passen op basis van hun activiteiten of beschikbaarheid.

 

 

 

 

Door op een van de statussen in het menu te klikken, kan de agent zijn of haar status wijzigen. Deze nieuwe status wordt automatisch gecommuniceerd naar alle collega’s middels het “Collega status” venster. Dit venster biedt dan een centrale plaats waar alle teamleden snel kunnen zien welke statussen hun collega’s hebben

Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?