Nimble

  1. Home
  2. Docs
  3. Nimble
  4. Callcenter Functionaliteiten
  5. Aan- en afmelden bij een callcenter

Aan- en afmelden bij een callcenter

In Nimble heeft een agent de mogelijkheid om zich aan te melden bij verschillende callcenters, waardoor ze gesprekken via die callcenters kunnen ontvangen. Dit wordt beheerd via het ‘Callcenter’ tabblad op de navigatiebalk in de applicatie.

Binnen dit tabblad kan de agent op ‘Aangemelde Callcenters’ klikken, waarna een uitklaplijst wordt getoond met alle beschikbare callcenters waarop de agent is toegewezen. Een vinkje voor een callcenternaam geeft aan dat de agent gesprekken via dat callcenter kan ontvangen.

Om zich aan te melden voor een callcenter, klikt de agent eenvoudig op het gewenste callcenter in de lijst. Dit activeert de mogelijkheid om gesprekken te ontvangen via dat specifieke callcenter.

Tevens is het mogelijk voor de agent om zich af te melden van een callcenter door nogmaals op het geselecteerde callcenter in de lijst te klikken. Hiermee wordt de agent afgemeld en stopt het ontvangen van gesprekken via dat callcenter.

Sommige callcenters kunnen niet worden aan- of afgemeld, omdat de leden van dit callcenter vanuit het telefonieplatform geregeld wordt.
Deze callcenters worden wel weergegeven in de lijst, maar de optie om aan of af te melden is uitgeschakeld.

 

 

 

 

Was this article helpful to you? Yes No

How can we help?